“Rasa Nak Sun4tkan Kali Kedua Je” – Syura Badron Nak Hempvk Siapa Tu?

“Lepas dah tolong, sama-sama sus.ah, support laki. Bila laki dah kaya, lupa diri cari perempuan lain!”

Demikian hantaran Syura Badron di Instastorynya. Marah betul dia sampai “Rasa nak disu.natkan buat kali kedua je rasa,” katanya.

Kredit foto: IG

Siapakah yang dimaksudkan Syura? Adakah ia ditu.jukan buat orang terde.kat dengannya?

Eng.gan orang ramai terus berteka-teki, apatah lagi membuka ruang haters untuk berkata yang bukan-bukan mengenainya, penyanyi itu membuat satu lagi hantaran menjelaskan maksud sebenar hantarannya itu.

Kredit foto: IG

Difahamkan, hantarannya itu hanyalah bertujuan menasihati golongan lelaki supaya tidak lupa diri hingga men.cu.rang dan mencari perempuan lain sekiranya berjaya dalam hidup.

“Ko.no.nnya dah ‘mam.pu’. Aku hem.puk nanti,” ujarnya.

Kredit foto: IG

Eh, takkan lah tiba-tiba buat story kalau tiada angin, tiada ri.but kan?

Sumber: CARI

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*