Home Hiburan “Dh Mcm Org Kelate…”- Tular Tokti ‘Dikir Barat’ Di Tiktok Bikin Ramai...

“Dh Mcm Org Kelate…”- Tular Tokti ‘Dikir Barat’ Di Tiktok Bikin Ramai Meremang

162
0

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh netizen di Tiktok berkenaan penyanyi ikon negara iaitu Dato Siti Nurhaliza mendapat perhatian ramai apabila beliau menyembahkan satu persembahan duet bersama seorang selebriti yang bernama Issey. Persembahan yang dilakukan merupakan sebuah dikir barat yang dipopularkan di negeri Kelantan itu membuatkan ramai meremang apabila ia didondangkan oleh penyanyi ikon tanah air tersebut.

Mengikut sumber yang diperoleh, Tokti yang sememangnya suka menghiburkan orang cuba menghiburkan orang ramai dengan membuat satu dikir barat bersama seorang selebriti dengan lagu milik beliau iaitu ‘Anta Permana’. Para peminat beliau tidak menyangka akan kelebihan yang dimilik oleh Tokti aapabila pendikir barat menanykan maksud di sebalik lagu tersebut dan beliau mampu menjawab soalan tersebut dengan menggunakan melodi dikir barat yang tersedia untuk beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Sha Sharifah Fadzlia:bila ni? lama atau baru? meremang bila dgr tokti..semua hebat!

@Nik Zahira:Wahhh padi suara ise ngan Dato ct

@Husna_chin:Ok aku gelakk tgk fia punya gelagattt…

@zarahus87:best lagu tokti versi dk

@DanHariz:Siti x payah nak tarik2 pon, smooth je die slay

@user7507795622299:Lagu ni sedap sbb DSSN.

Berikutan itu, para peminat yang begitu teruja menyaksikan persembahan itu berasa begitu trhibur kerana celoteh antara Totki dan Issey yang begitu spontan dlaam melkukan dikir barat. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Tokti semoga terus sukses dalam mencipta nama ke peringkat antarabangsa serta dapat menjadi seorang isteri dan ibu yag terbaik buat keluarga tercinta.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Nabil Ngaku Weh..”- Busana Elly Mazlein Terlalu Seksi, Nabil ‘Sound’ Depan Muka Buat Ramai Tk Sangka
Next article“Kesian Dia Sampai Tarik Diri Terasa Dengan Tok Ram..” – Netizen Sebak Elly Mazlein Keluar Dari Gegarvaganza
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here