Home Hiburan “Nk Jd Penyanyi Ni Ingat Mudah Ke..”- Buat Mcm Pentas AJL, Black...

“Nk Jd Penyanyi Ni Ingat Mudah Ke..”- Buat Mcm Pentas AJL, Black Komen Nyanyian Peminat

292
0

Menerusi satu klip yang dikongsikan di laman Tiktok mendapat perhatian dari para peminat Black Hanifah apabila beliau berduet bersama dengan peminat beliau dalam sebuah ‘event’ di sebuah lokasi. Nyanyian beliau yang mendpaat sambutan dari peminat beliau itu cukup memberi kebahagian dan keterujaan dari wajah penyanyi tersebut. Walaupun hanya menyanyikan beberapaa jenis lagu sahaja, ramai yang mengatakan bahawa persembahan beliau cukup gempak.

Dalam klip tersebut, jelas dapat didengari kotak suara Black yang begitu merdu sehingga membuatkan ramai kagum. Pada awal nyanyian bersama peminat beliau, beliau menegur peminat beliau dengan menyatakan bahawa tidaka mudah untuk menjadi seorang penyanyi namun beliau masih mengharapkan peminat beliau untuk bersama sama menyanyikan lagu tersebut bersama beliau. Hal ini membuatkan ramai terhibur menyaksikan gelagat Black bersama peminat beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Aidilgemok_:Huuu ade rambut dh

@Hype:membaca ke tuu

@Imass Airis Asmaan:hafizh che mat org balik pulau kaa

@Bang Non:hahaha showmanship mcm kat AJL

@hafiz:wehh black dh tak botak . untung arr tanam rambut

@nkl:boleh tahan black rap

peminat beliau yang bertuah dpat menyanyikan sebuah lagu bersama beliau merasakan bahawa Black sememangnya seorang penyanyi yang cukup hebat kerana melakukan persembahan persis seperti Anugerah Juara Lagu. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Black semoga dapat terus berkarya dalam menghiburkan para peminat serta dapat menjadi seorang suami dan ayah yang terbaik buat keluarga tercinta.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Tangan Dia Masa Start Tu Bukan Main Macam Profesional Pianist..” – Aafiyah Sertai Konsert Piano Pertama
Next article“Sy Makeup Tp Pakcik Buat Betul..”- Shuib Sanggup Botakkan Kepala, Buat Suprise Dekat Sepahtu Reunion
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here