Home Hiburan “Muka Tokti Dh Cuak..”- Diusik Bakal Berduet Dgn Aliff Syukri, Ini Reaksi...

“Muka Tokti Dh Cuak..”- Diusik Bakal Berduet Dgn Aliff Syukri, Ini Reaksi Tokti Buat Netizen Tercengang

198
0

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat Siti Nurhaliza berkenaan beliau yang duduk semeja dengan jutawan terkenal di Malaysia iaitu Dato Aliff Syukri menjadi bualan netizen apabila para peminat Tokti mula mengusik penyanyi ikon tersebut untuk berduet dengan jutawan tersebut kerana batu baru ini dikhabarkan Aliff Syukri menyatakan bahawa beliau merupakan seorang artis yang berada di tangga paling atas kerana klip video nyanyian beliau menjadi begitu hangat dan viral melebihi artis seni yang lain.

Dalam klip tersebut, jelas menunjukkan bahawa Tokti cuba berlagak tenang untuk tidak mengeruhkan keadaan apabila desas desus berkenaan beliau bakal berduet dnegan Aliff Syukri menjadi hangat diperkatakan. Dalam pada itu, beliau yang duduk semeja bersama jutawan tersebut memberikan satu reaksi yang begitu menghiburkan kerana risau beliau bakal dipelawa oleh jutawan tersebut untuk bernyanyi bersama beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai koemn diberikan seperti :

@sesejoknurani:Dato siti duet la dgan siapa pun asal bukan dgn Dato aliff…

@call mejuan:dlm Hati bini die engkau jgn mcm2 bang

@callmebyanynick :tlg la pls jgn… telinga aku berdarah nnti

@Hamzah Ahmad4937:jgn duet dgn org yg sumbang segalanye

@nurhairiipoh:x yah riso….sbgai artis brsuara emas ….bergak menolak pelawaan duet dr individu yg blh menyanyi tp xda nada yg setaraf

@amiramirul126:klau duet tewas la siti dgn pnyanyi no 1 negara

Sehubungan dengan itu, para peminat yang terhibur dengan reaksi yang diberikan oleh Tokti mula menyatakan kelembutan Tokti setelah dihentam oleh jutawan tersebut dalam sidang media baru baru ini menjadikan beliau sebagai seorang artis yang begitu merendah diri.Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat Tokti semoga dapat terus berkarya dalam menghiburkan para peminat dengan nyanyain beliau serta dapat menjadi seorang isteri dan ibu yang baik buat keluarga tercinta.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Sindir Kaw Kaw Ni..”- Kutuk Fesyen Pelik Aina Abdul Dan DSV, Sketsa ‘Ubi’ Curi Perhatian Peminat
Next article“Terdiam Terus Member..”- Saiful Apek ‘Counter Attack’ Punchline Rahim Dalam Sepahtu Reunion Bikin Penonton Terhibur
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here