Home Hiburan “Bermula Dari Huruf..”- Neelofa Dedah ‘Kekasih Hati’ Sufian Suhaimi, Ini Respons Sufian...

“Bermula Dari Huruf..”- Neelofa Dedah ‘Kekasih Hati’ Sufian Suhaimi, Ini Respons Sufian Buat Peminat Tk Sangka

309
0

Menerusi satu klip yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan keratan dari live Neelofa di Instagram menarik perhatian ramai apabila beliau mendedahkan beberapa perkara berkenaan penyanyi terkenal iaitu Sufian Suhaimi dalam live tersebut. Keakaraban mereka dapat dilihat apabila mereka sering berjumpa dan hal tersebut diketahui oleh para peminat mereka sehingga mendorong Neelofa berkata sedemikian kepada para peminat.

Dalam klip tersebut, Neelofa yang suka membuat lawak jenaka dalam live di laman Instagram melihat klibat Sufian yang lalu di belakang beliau untuk menyiapkan satu penggambaran yang dilakukan untuk produk mereka. Pada ketika itu, Sufian yang berpakaian seragam polis mendapat perhatian para peminat sehinggakan Neelofa cuba menyakat beliau dengan berkata kini Sufian sudah memilik kekasih hati dan ingin menyatakan huruf pada nama kekasih hati Sufian.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@anysnisa_ismail:hahah lucu la sis lofa ni

@SeorangNur.fw:Sejak jd mak ni jadi2 eh lofa ni hahahaha.

@Lukis_by_zai:Fuyohhh sape tuu

@teyhafatihah98:hahaha . comel la pian malu2

@@Mizdi4:Bermula dgn huruf j ke tu.. hahahahaaha

Berikutan itu, dapat dilihat raut wajah Sufian yang cuba menahan malu disakat sebegitu oleh Neelofa di hadapan para peminat. Beliau menyatakan hanya doakan yang terbaik buat beliau jika beliau bertemu jodoh. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat para artis tersebut dan semoga terus sukses dalam membina kerjaya dan dapat teruskan menghiburkan para peminat di luar sana.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Lain Macam Lahh Versi Kelate..” – Sola ‘Cover’ Lagu Sumpahan Janji Palsu Mu Versi Kelate
Next article“Dah Maknya Cantik, Mestilah Anaknya Cantik..” – Anak Que Haidar Dipuji Persis Bidadari
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here