Home Hiburan “Tadi Ain Edruce, Ni Izzue Islam Lak..”- Cuba Bg ‘Pickupline’ Kat Artis...

“Tadi Ain Edruce, Ni Izzue Islam Lak..”- Cuba Bg ‘Pickupline’ Kat Artis Tp Dihentam Netizen

180
0

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang netizen yang mempamerkana seorang wanita yang dikenali sebagai Ratu dan dipercayai terkenal di aplikasi Tiktok dengan lawak beliau yang begitu sahaja dan gemar membuat ‘pickupline’ yang tidak menjadi kepada orang ramai termasuklah artis tanah aiar. Gelagat beliua yang melucukan ini membuatkan beliau mendapat perhatian sekali lagi apabila beliau membuat ‘pickupline’ bersama artis kacak iaitu izzue Islam namun beliau dihentam kerana melakukan perkara tersebut semasa semua sibuk menguruskan perkara lain.

Difahamkan, ketika di sebuah ekspo yang dikelilingi orang ramai, Ratu yang pernah melakukan lawak yang menghiburkan kepada seorang artis wanita iaitu Ain Edruce telah diberi prehatian dan kini wanita itu membuat satu ‘pickupline’ kepada Izzue islam dan membuatkan raut wajah artis lelaki itu berubah menjadi tidak mengerti dengan apa yang dinyatakan oleh wanita tersebut. Beliau mempersoalkan Izzue dengan kenyataan perbezaan artis lelaki itu dengan Ayda Jebat dan Izzue cuba menjawab secara bersahaja bahawa beliau menyatakan banyak perbezaan beliau dengan Ayda Jebat namun sangkaan beliau meleset apabila wanita tersebut menyatakan perbezaan yang tidak masuk akal dan ini membuatkan ramai terhibur dengan keselorohan wanita tersebut apabila berjumpa artis yang begitu kacak.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@pppakcikkk:Uish jauh lari tu jem member

@aredie_zayn:Izzue Islam pon jadi bengang

@CEO of DRAMA TIKTOK:Hang ni tak habis2 dok ‘ APA BEZA APA BEZA’ lahh Latu oiii HAHAHAHHAHA

@Kak Jenab:Latu buat la research dulu tak pun experiment sebelum buat pickup line. Kesian kat kiteorang tauuu

@MawarBungaRose:Izzue pun x bleh brain pick up line dia. Rasanya kena tulis script awal2. Kalau x mcm nie., ke laut

@MELL J | Kaylafeeya Scrunchie:tadi ain edruce. ni izzue lagi.

@Waeda Adam:Hahaha aku la kalau si ratu ni, auto mudah terhibur

@SSA:Aisshhh asal jauh sangat, susah nak kejar

@Liana Lipo:nasib pakai mask. kakau taknkita nampak reaksi muka dia

Walaupun sering dikatakan membuat ‘pickupline’ yang tidak masuk akal, beliau digemari ramai di aplikasi Tiktok kerana sering menghiburkan para netizen dengan lawak beliau yang bersahaja itu. Ramai memberi pujian kepada beliau atas keberanian beliau untuk melakukan perkara sebegitu yang ramai tahu tidak semua orang mempunyai keupayaan seperti beliau yang mampu membuat apa sahaja di depan kamera dan tidak kekok dan malu untuk memulakan bicara. Semoga adik tersebut terus sukses dan dapat menghiburkan ramai lagi untuk masa akan datang..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Suka Main Game..”- Wawa Zainal Tergagap Nk Cakap Omputih Dgn Anak Tanya Punca Selalu Hilang
Next article“Lambat Sgt Awak Ni..”-Iman Troye Patahkan Hati Peminat, Kongsi Video Dgn Teman Lelaki
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here