Home Uncategorized Pantai Timur Dilanda B4njir, Tindakan Abg Viva Tarik Perhatian Ramai

Pantai Timur Dilanda B4njir, Tindakan Abg Viva Tarik Perhatian Ramai

92
0

Hujan lebat berterusan di negeri di Pantai Timur sejak dua hari lalu menyebabkan beberapa daerah di Terengganu, Pahang dan Kelantan kembali dilanda b4njir.

Di Terengganu, lapan pusat pemindahan sementara (PPS) dibuka sejak pagi tadi iaitu tujuh di Kemaman dan satu di Setiu membabitkan 383 orang daripada 114 keluarga.

Sekretariat Jawatankuasa Pengurusan Bencana Negeri dalam satu kenyataan memaklumkan 191 individu daripada 55 keluarga ditempatkan di PPS Dewan Orang Ramai Kampung Teladas, diikuti Balai Raya Padang Kubu (79 orang, 26 keluarga), Dewan Sivik Air Putih (50 orang, 12 keluarga), Masjid Kampung Dadong (tujuh orang, dua keluarga), Sekolah Kebangsaan Lembah Jabor (tujuh orang, dua keluarga), SK Air Putih (tujuh orang, dua keluarga) dan Balairaya Padang Kemunting (empat sekeluarga).

“Di Setiu pula, 38 individu daripada 14 keluarga ditempatkan di Balairaya Kampung Hulu Seladang,” menurut kenyataan itu.

Di Kelantan, tiga PPS dibuka iaitu dua di Tanah Merah dan satu di Kuala Krai membabitkan 52 orang daripada 17 keluarga setakat 4 petang tadi.

Dalam pada itu, Abang Viva yang terkenal dengan semangat membantu mgsa b4njir di lihat sedang bersiap siaga bersama keretz pacuan 4 roda Triton untuk bergerak ke pantai timur bagi memberikan bantuan kepada mgsa-mgasa banjir di sana

pantai timur kembali di landa banjir tindakan abg viva tarik perhatian ramai 621b64c027b76

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Previous articleNora Danish Titip Ucapan Sempena Ulang Tahun Kelahiran Anak Bongsunya Bikin Tersentuh Hati
Next article“ Sed1h, & terkil4n, semua ada…,” – Berpant4ng Di Rumah Famili Sebab Rumah Masih Renovasi, Ibu Bapa Ezzaty Abdullah Pula Pos1tif C0v1d19
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here