Home Hiburan Dicvcuk Beratus Suntlkan Sehingga Pening, Raja Ilya Buka Cerita Ny4wanya Hampir Mel4yang

Dicvcuk Beratus Suntlkan Sehingga Pening, Raja Ilya Buka Cerita Ny4wanya Hampir Mel4yang

125
0

Pelakon, Raja Ilya memberitahu ny4wanyaHampir melay4ng selepas menjadi mngsa doktor estetik p4lsu. Tambahnya, dia menerima suntikan berbhaya tersebut sekitar tahun 2008 hingga 2009 ketika masih naif dan kurang ilmu.

Hadiri uji bakat filem Tamil
Menerusi laporan Berita Harian, Raja Ilya atau nama sebenarnya, Raja Ramilah Begum Raja Mohammad terpaksa hidup dengan kesan sampingan raw4tan yang pernah dilakukan itu.

Masa muda, saya tldak berfikir panjang. Ia berlaku apabila saya menghadiri uji bakat filem Tamil di India. Ketika bersembang, penerbit filem mengatakan saya perlu ada beberapa kriteria, terutama bentuk badan. Penerbit menyatakan saya tiada aset seperti pvnggvng besar. Saya menangis kerana merasakan ia adalah diskr1m1nasi. Apabila saya berkongsi cerita ini dengan rakan jurusolek, dia menyarankan saya untuk membuat pvnggvng dan memperkenalkan kepada seorang doktor.

dicvcuk beratus suntlkan sehingga pening raja ilya buka cerita ny4wanya hampir melayang 61fa2f57b50e4

Sejak daripada itu juga, Raja Ilya mula mengumpul duit sehingga RM8,000 untuk membuat suntikan ‘f1ller’ pada bahagian pvnggvng.

Doktor p4lsu itu menyatakan svntikan ‘filler’ selamat dan tunjuk gambar artis yang pernah melakukan perkara sama. Apabila diberikan svntikan ‘filler’, saya mula pening, kemudian dicvcuk dengan beratus svntlkan.

Disebabkan terlalu pening, saya tak ingat apa-apa. Saya disuruh balik, kemudian datang beberapa hari untuk menyempurnakan proses raw4tan. Saya pergi semula beberapa minggu kemudian dan baru sedar melakukan kesilapan besar. Saya kelihatan sangat bvruk, macam temp4yan.

dicvcuk beratus suntlkan sehingga pening raja ilya buka cerita ny4wanya hampir melayang 61fa2f58b422c

Bercerita lagi mengenai keadaan dirinya sehingga kini, Raja Ilya berkata dia masih menerima kesan sehingga sekarang. Pelakon yang kini menetap di Australia itu berkata, dia mengalami kesan sampingan pada 2015 selepas dimasukkan ke hospital.

Ketika itu, baru saya tahu dia bukan doktor, hanya menggunakan sijil p4lsu untuk menlpu orang. Ketika itu, saya digigit kucing dan memutuskan ke klinik untuk mengambil v4ksln. Ketika itulah, segalanya terb0ngkar dan saya hampir matl. Selepas tiga hari mengambil v4ksln, saya saklt dan timbul ketulan seluruh badan.

Saya tldak boleh berjalan dan bernafas. Saya dimasukkan ke hospital swasta dan tahap kesihatan merudum apabila tekananDar4h menurun. Saya dipindahkan ke unit raw4tan rapi (ICU) sebuah hospital kerajaan. Saya sedih doktor tidak tahu nak buat apa kerana ingatkan saya mempunyai penyaklt pelik. Saya akhirnya dimasukkan ke wad pengasingan b4kteria berb4haya selama berminggu-minggu.

dicvcuk beratus suntlkan sehingga pening raja ilya buka cerita ny4wanya hampir melayang 61fa2f591f903

Tambahnya lagi, doktor telah memberikan d0s ‘m0rph1ne’ yang tinggi siang dan malam sehingga membuatkannya tidur sepanjang masa. Selepas dua tahun menyimpan rahsia, Raja Ilya diperkenalkan dengan seorang doktor pembed4han plastik. Doktor itulah yang membantunya membuang miny4k silikon sebanyak mungkin.

Selepas ujian ke atas ketulan itu dibuat, baru tahu ia adalah minyak sil1kon yang juga bahanTerl4rang. Sebab kebanyakan miny4k silikon sudah melekat dengan otot, organ dan tul4ng belakang. Jika mahu membuangnya saya berdepan rlsiko lumpvh sebab ia berada sekeliling sar4f tunjang. Jadi, doktor melakukan prosedur yang mana tidak semuanya boleh dikeluarkan.

Sumber : ohbulan

dicvcuk beratus suntlkan sehingga pening raja ilya buka cerita ny4wanya hampir melayang 61fa2f597b5fb

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Previous articlePak Nil Pesan, Kalau Boleh Tunjuk Duit Kepvk-Kepvk, Kenapa Tak Seimbangkan Sekali Dengan…
Next article“Eh eh muka Aafiyah sangat..” – Gambar Dato’ Seri Siti Nurhaliza Ketika Zaman Sekolah Tarik Perhatian Ramai
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here