Home Hiburan “Kan dah g4yat…”-S4kit p3rut Khai Bahar gelak gara2 video Wany Hasrita

[VIDEO]“Kan dah g4yat…”-S4kit p3rut Khai Bahar gelak gara2 video Wany Hasrita

90
0

Penyanyi, Wany Hasrita diruangan Instagram mengundang peminat dan pengikut di platform terbabit terhibur dengan satu kejadian yang tidak dijangka akhirnya berlaku terhadap penyanyi terkenal ini.

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan Wany Hasrita dimana selain suka mendengar suaranya, perangai lucu selebriti ini juga jarang membuatkan peminat dan pengikut di Instagram kering gusi gara-garanya.

Wany Hasrita

Malah perkongsian terbaru daripada penyanyi ini juga tak kurang mencetuskan rasa geli hati ramai terhadapnya lagi apabila menerusi rakaman yang dimuat naik memaparkan dia bersama Khai Bahar dan Nabila Razali merakam video TikTok.

Walau bagaimanapun, tidak disangka-sangka pengakhiran video yang mana mereka bertiga duduk ditempat tinggi menyebabkan Wany Hasrita yang dikatakan gayat perlu dibantu untuk turun kebawah.

“Expectation vs reality! Kan dah gayat nak turunnn cis…” ujarnya diruangan kapsyen berserta memuat naik satu rakaman video yang menarik perhatian warganet dengan meraih ribuan tanda suka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WH (@wanyhasrita)

Ruangan komen pula nampaknya Khai Bahar turut tidak dapat menahan ketawanya melihat Wany Hasrita dan dalam pada masa yang sama, gelagat penyanyi itu turut mencuit hati ramai.

“Hahaha macam-macam mu ni dik”

Wany Hasrita

“Hahaha reti naik tak reti turun”

IMG_20211121_203429

“Ee jarang lah tak buat perangai… nasib comel”

IMG_20211121_203448Wany Hasrita

Sumber: HCL

Previous articleFauziah Ahmad Daud Alami Tr4uma, Dem4m Seminggu Kerana Hal Ini
Next articleLu4h Peras4an Mencari Cinta Di TikTok, Peminat Volunteer Nak Jadi Isteri Luqman Faiz – “Saya Ada Je Ni Tengah Masak Air”
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here