Home Uncategorized “Dia Tetap Positif & Ceria”- Fasha Sandha Ajak Orang Ramai Doakan Kes3mbuhan...

“Dia Tetap Positif & Ceria”- Fasha Sandha Ajak Orang Ramai Doakan Kes3mbuhan Shahrulezad

138
0

Pelakon jelita, Fasha Sandha menyeru semua pihak untuk mendoakan kesembuhan pengarah dan penerbit terkenal, Shahrulezad yang kini berada di Hospital Sungai Buloh disebabkan COV1D-19.

Tetap Positif & Ceria 

Menerusi hantaran di Instagram, pelakon ini mendedahkan bahawa Shahrulezad tetap positif dan ceria walaupun berada di hosp1tal.
“Boss kami Sutradara/Penerbit @budakijat masih di Hospital Sungai Buloh.

Kesayanganku, sama-sama kita doakan kesembuhan yang cepat buat boss kami. Dia tetap positif dan ceria walaupun dalam hospital.”- tulis Fasha

awihujofl

Tambahnya lagi, pengarah tersebut mempunyai semangat positif yang menakjubkan dan sempat berseloroh dalam group chat mereka.
“Semangat positif dia memang sangat amazing, dalam group siap buat lawak. Gambaq selfie dia pun manis je kan walau dalam hospital.

Cepat sembuh boss kami..Semoga dipermudahkan, dan cepat keluaq berkarya balik InsyaAllah.”- doa Fasha

“Terima Kasih Doakan Abang Yer”-Shahrulezad

PicsArt 11 09 10.12.47Hantaran yang dimuatnaik oleh Fasha itu mendapat perhatian ramai termasuk dari Shahrulezad sendiri yang terharu apabila menerima doa ikhlas dari mereka.

“Awww this is so sweet girl. Terima kasih sebab doakan abang yer. Terharu sangat bila terima doa-doa ikhlas dari kawan-kawan.”-Komen Shahrulezad

ehfjk

 

Sekadar info, pengarah dan penerbit Radius One Production itu mengumumkan bahawa dirinya disahkan positif Cov1d-19. Dia turut menjelaskan bahawa  dia hanya mendapat keputusan negatif bagi ujain pengesanan Cov1d-19 pada awalnya sebelum membuat keputusan untuk melakukan ujian RPK dan mendapati dirinya dijangkiti wabak berkenaan.

Sama-samalah kita doakan agar pengarah Shahrulezad diberikan kesembuhan dengan segera

Sumber;Murai

Previous article“Asalamualaikum Bu..”Gelagat Matin Pesan Pada Shuib J4ngan N4ngis Cvri Perhatian
Next articleNorman Hakim Belajar Menari, Ramai Usik – “Ghisau, Badan Ketul-Ketul Bila Start Nari Sheram Bang”
Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here