Hiburan

[VIDEO]“Adoi Bila 3 Ni Bergabung..”- Reen Rahim Buat Hal Dengan Rakan Selebriti

Pelakon jelita bernama Reen Rahim ini bukanlah asing lagi dalam industri hiburan tanah air. Cukup terkenal menerusi lakonannya dalam beberapa buah drama tempatan, Reen Rahim juga dikenali dengan perangai ‘masuk air’ yang cukup menghiburkan para peminatnya.

Malah baru-baru ini satu video yang memaparkan Reen Rahim bersama rakan selebriti iaitu Didie Alias dan Syafie Naswip telah mencvri perhatian ramai. Dalam rakaman tersebut kelihatan tiga selebriti ini sedang berdiri sambil melakukan video TikTok berdasarkan bunyi dari haiwan.

Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah apabila masing-masing menunjukkan ‘kepala masuk air’ dalam rakaman tersebut. Ada-ada sahajalah mereka ini membuatkan ramai tertawa. Berikut adalah rakaman Reen Rahim buat hal dengan rakan selebriti yang dikongsikan ini:

Tiga orang selebriti ini bila bergabung memang bikin pecah! Perkongsian rakaman Reen Rahim buat hal dengan rakan selebriti yang dimuat naik menerusi TikTok pelakon ini telah meraih hampir 500 ribu tontonan. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan telatah mereka ini dan meninggalkan reaksi di ruangan komen seperti berikut:

“Yang belakang tu macam terpaksa je yang tu semangat sangat”

Reen Rahim Buat Hal 4

“Tak pernah tak lawak. Aku ulang berkali2 tengok yang belakang tu”

Reen Rahim Buat Hal 3

“Belakang habis aku tak tahan nak gelak”

Reen Rahim Buat Hal 2

“Adoiii bila 3 orang ni bergabung ni la jadinya senget le”

Reen Rahim Buat Hal 1

Sumber: HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *