Realiti Hidup

[VIDEO] Baru Je Keluar Penjara, Lelaki Terduduk & Menangis Di Kubvr Bila Tahu Ibu, Kakak Dah Tiada.

Tak dapat dibayangkan betapa sedihnya perasaan seorang anak apabila mendapat berita bahawa ibu tercinta telah pergi buat selama-lamanya. Lebih meruntun hati apabila berita pemerg1an si ibu hanya diketahui selepas dia keluar dari penj4ra.

Kisah sedih itu dikongsikan menerusi beberapa video yang dimuat naik di akaun TikTok, Hera Elestra. Berdasarkan video pendek itu kelihatan seorang lelaki berada di kawasan perkuburan untuk menziarahi kubvr arw4h ibunya. Menurut Hera, adik lelakinya itu baru sahaja dibebaskan selepas enam bulan menjalani hukvman di penj4ra. Malah, sepanjang tempoh di tah4nan, dia langsung tidak tahu mengenai pemerg1an ibu tersayang.

Anak tak tahu ibu men1nggal dunia

Selepas enam bulan di tahanan. Hari ini dia bebas terus bawa jumpa mak.

Lelaki itu terus terduduk selepas mengatahui bahawa kubvr yang berada di depannya itu adalah milik ibu tersayang. Apa yang membuatkan penonton seb4k apabila melihat lelaki ini memelvk batu nisan sekuat hati sambil menangis merindui si ibu.

Video:

Meskipun begitu, mereka sekeluarga kini redha dengan takdir yang telah ditetapkan oleh Allah SWT. Di ruangan komen, kebanyakan netizen mendoakan agar keluarga ini diberi kekuatan dan ketabahan bagi menempuhi hari-hari yang mendatang.

Namun menerusi komentar komentar dalam halaman OB, ada juga masyarakat memberi pandangan:

“Ada sebab kakak dia tak beritahu. Andaian aku lah kan, supaya adik dia ni hatinya remuk dan rasa keperitan kehilangan agar ia nya membekas dalam jiwa dia dan serik untuk lakukan perkara2 yg haram dan salah. Lain keluarga lain cara mendidik. Sekian..”

“sedih..tp sy kurg setuju tindakan si perakam jadikan content tiktok demi..”

“Tengok memang sedih. Tapi meluat dengan si perakam. Content sangat. Macam celaka perangai bila orang sekarang hidup mati tik tok..”

Komen Netizen:

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Hera Elestra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *