“Suara Padu Ni Sy Kenal..”-Ezad Lazim Terkejut Dengar Suara, Amir Masdi Nyanyi Lagu Imbau Kenangan ‘Exist’

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat berkenanaa sebuah rancangan hiburan yang menjadi perhatian ramai apabila artis aastis yang begitu profesional hadir utnuk menjadi penyanyi misteri daan menghiburkan para penonton di rancangan tersebut. Karaoke Superstar ini menjadi hangat apabila para juri yang dijemput merupakan para artis yang digemari rami dan dihoskan oleh pengara terkemuka iaitu Paknil..

Mengikut klip tersebut, para juri perlu meneka gerangan suara yang menyanyikan lagu tersebut dan ini membuatkan ramai terkedu apabila pemilik suara tersebut mempunyai satu kotak suara yang unik dan senang siingati oleh para peminat. Tekaan para artis sememangnya tepat dengan menyatakan bahawa gerangan tersebut merupakan Amir Masdi. Suara yang didengari itu juga mengejutkan Ezad Lazim yang menjadi juri jemputan ketika itu kerana Amir dapat menyanyikan lagu tersebut dengan begitu merdu dan mantap sekali.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@mat din:amir ni org dengar nafas dia pun dah boleh cam

@FARYZAL_ONLY:suara dia ni mmg btul2 ak minat…terbaik amir masdi….

@Melati:Always cry bila tgk amir nowdays! KAKAK so proud proud of you till when when

@Amelia.Abiden:bukak mulut je dah boleh kenal suara. unik & power betul suara Amir Masdi ni

@MirzaRozaimi98:sora cam amir ni , mas Idayu pon x berani nak komen sbb dh memang sedap

@Aishah Ariffin:Suara dia ni, tak ada siapa yg boleh tiru.

@Nurul Safinas:ingat lagi last af kami satu rumah semua undi amir masdi nasib menang anway suara dy mmg sdp

@Hassim Mat Noor:Walaupown muka Amir Masdi baby face, suara dia tetap padu!

@Islam agamaku:aku mmg minat betol lah dgn amir ni.. dia stylo do..

@Eiman.Razali:takde siapa dah suara macam dia memang mana mana acara kalau dengar suara macam ni semua tahu

@kakakurani14:nyanyian Amir MASDI buat saya tersenyum. moga bintangnya terus bersinar…. apapun suara Ezad pun tetap saya suka dari zaman dulu

@AbEy_Myn:amir ni dia punya suara fuhh, memang ngam sngt2 dengan lagu2 lama, bleh pegi jauh dia niy

Lagu yang dipilh untuk mempersembah pada ketika itu merupakan sebuah lagu ‘Masih Terserlah Ayumu’ yang dinyanyiakn oleh Ezad Lazim sendiri kerana lagu tersebut diselitkan dalam album ketiga kumpulan Exist dan penampilan pertama merupakan Ezad sendiri sebagai vokalis utama pada ketika itu. Namun kemerduan suara Amir Masdi dikatakan begitu unik dan seperti dapat menandingi penyanyi asal yang turut terkejut kerana lagu tersebut dinanyikan dengan begitu baik sekali..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*