“Sep4k kita pun xde hal la..” Penampilan Trbaru Che Ta Sebagai Detektif Curi Tumpuan- ‘Tolong tngkap saya detektif lawa’

Pelakon jelita, Rozita Che Wan telah mencuri perhatian pengikutnya apabila telah berkongsikan gambar dirinya di laman Instagram baru ini.

Rozita Che Wan atau lebih mesra di sapa Che Ta, telah menarik perhatian khususnya golongan lelaki apabila melihat keadaan terkini dirinya yang dilihat begitu menggodakan.

Perkongsian Che Ta tersebut, dia telah memperlihatkan dirinya memakai jaket dan baju berwarna putih dalam gambar tersebut. Difahamkan, dia telah men.curi perhatian netizen kerana ter.pu.kau dengan kecantikkannya serta terlihat muda meskipun usianya mencecah 50 tahun.

“Che Ta umur dah berapa, pinggang ramping lagi, terbalik dengan kita yang muda ni tapi badan macam mak orang,” komen pengikutnya.

Difahamkan, perkongsian tersebut dibuat olehnya adalah bertujuan untuk mempromosikan drama terbaharu lakonannya di Tv3, dan memegang watak sebagai seorang detektif.

“Kalau detektif lagu ni hampa kalau kene hambat atau siasat hampa nak tak?, malam ni jangan lupa naaa. Tahyul, 10 malam. Set siap- siap,” tulis Che Ta.

Selain pujian, pelakon ini telah menerima komen na.kal yang be.rbaur l.u.c.a.h apabila ada yang di.dak.wa telah menjadikan Che Ta bahan untuk lelaki m.i.a.n.g yang melihatnya.

Ini kerana gambar tersebut telah memperlihatkan bahagian da.da.nya yang kelihatan me.non.jol, lantas telah men.gundang komen-komen na.kal lelaki m.i.a.n.g yang melihatnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)

“Lah , che ta umur dah berapa dah pinggang ramping lagi. Terbalik dengan kite yg muda ni tpi badan mcam mak orang”

“Tolong tang.kap saya sekarang detektif lawa”

Diharap kepada mereka ini komenlah dengan berhemah, jaga sopan santun.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: IG Che Ta, mykmu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*