“Peminat Ramai Sgt Kot..”- Aksi Mesra Zul Ariffin Dan Ruhainies Dirakam Peminat, Netizen Syak Sudah Ada Ikatan

Menerusi satu klip yang menjadi perhatian ramai apabila klip tersebut menunjukkan aksi mesra anta pelakon terkenal iaitu Ruhainies dan Zul Ariffin dalam sebuah majlis. Aksi mereka itu dirakam oleh salah seorang penggemar mereka dan memuatnaik di laman Tiktok dan telah menjadi kontroversi apabila netizen mula menyatakan bahawa pelakon tersebut sudah berkahwin dalam diam.

Klip tersebut menunjukkan aksi mesra dimana Zul Ariffin mendekati Ruhainies dan cuba berbisik sesuatu dalam jarak yang begitu dekat di depan para epminat mereka. Ruhainies yang sedang bergambar bersama para peminat sedikit terkejut dengan perbuatan tersebut terus seperti hilang fokus untuk mengambil gambar bersama peminat beliau. Namun lain yang difikirkan oleh para peminat. Ramai yang menyatakan bahawa pelakon tersebut sudah bernikah dalam diam.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Pelbagai komen diberikan seperti :

@Syafidah Adib:Dia org klu dah kawin nak rahsia bagai.. nnti bila ada masalah 1 dunia nak bgtau.. perkara baik rahsia.. klu perkara buruk2 cepat aje nak bgtau

@Sherry Wann:nmpk care tu mcm depa ni dah kahwin andai benar aku la antara manusia yg hppy

@Bibisma63:Perkara (nikah) jika ini berlaku..baik war2kan…moga tidak timbul fitnah..waullauhuallam

@hatiku milikmu:dieorg sebenarnya dh khwin senyap2,dieorg dah rancang kita yg lalai

@sheeeera:tengoklah yg lari tu, bila zul gerak tak jadi dia nak ambik gambar

@Cahaya Qaseh:Maybe baru bertunang je,, tu yg x hebohkan lgi..

@angelll1818:takde jiran dia org ke kat sini yg tlg confirmkan dia org dh kawen

@siti:peminat ramai sangaat..kawin kena dirahsiakan

@Rafi Edward:macam mana mau bgtau yg dorang suda sah ni ar,mngkn ada yg telepas tengok berita kali, itu sbb bnyk yg fikir negative masi

@Aafiyahnurin:klo dh kwen NK smbnyi…nnti klo org ckp ITU ini ckp fitnah…bla ade mslh nnti canang stu dunia…

Mengikut keterangan yang diberikan oleh mereka pada suatu ketika, mereka hanya berkawan dan bekerja bersama sahaja dan tiada ada sebarang ikatan. Namun para peminat hanya mendoakan yang terbaik buat mereka sempga terus sukses dalam kerjaya dan jika benar mereka sudah ada ikatan, semoga kekal hingga ke syurga.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*