“Macam kenal je suara..”- Susah diteka, suara Bujang Senang tarik perhatian. Skali nma ni netizen petik

Sambutan The Masked Singer Malaysia musim kedua nampaknya juga tidak mengece.wakan sejak ditayangkan pada akhir bulan lalu dengan memperkenalkan 14 peserta yang terdiri daripada pelbagai bidang seni seperti penyanyi, pengacara, pelakon dan sebagainya.

Setiapnya pula memakai maskot tersendiri untuk menyembunyikan identiti sebenar daripada diketahui. Walau bagaimanapun, beberapa peserta telahpun didedahkan.

Namun begitu, suara maskot Bujang Senang nampaknya dari awal kemunculannya sehingga baru-baru ini memasuki minggu kelima membuatkan penonton semakin susah untuk meneka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

Pun begitu, antara yang nama sudah diteka dan disebut-sebut tentang disebalik maskot Bujang Senang adalah Hun Haqeem, memandangkan suaranya bukan biasa-biasa selepas terse.bar di media sosial.

Tetapi semakin didengar persembahan Bujang Senang membuatkan susah pula penonton untuk meneka apabila suara Bujang Senang disaat menyanyi lagu berjudul Lemas mendapat perhatian lalu tular di aplikasi, TikTok.

@iamocayang Korang dah boleh teka siapa bujang senang ? #themaskedsingermalaysia #themaskesinger #bujangsenang #siapadisebaliktopeng #lemas ♬ original sound – oca tak orait ᥫ᭡

Sehinggakan terdapat pula nama baru disebut-sebut peminat seperti Sabhi Saddi dan Shukri Yahaya yang meneka individu disebalik maskot Bujang Senang itu dimana turut dikatakan bakal memasuki peringkat akhir.

“Shukri Yahaya pun ye hahaha”

Bujang

Bujang

“Dia macam kenal suara dia tapi takleh nak petik! Aduh menghantui betul la”

IMG_20220304_085336

IMG_20220304_085303_1

“Hun Haqeem lock sebab suara dia pun ada serak serak jugak…”

Bujang

Bujang

“Hun Haqeem bujang senang, Sarawak…”

Bujang

Sumber: HCl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*