“Longkang tu busvk gais, tpi..” (Video) Dayana Brlakon Smpai Msuk Longkang Trus Jdi Bualan

Pelakon jelita dan berbakat, Dayana Roza memuatnaik video klip babaknya berlakon di dalam long.kang menarik perhatian orang ramai di media sosialnya.

Tak Merung.ut Sebab Minat Dalam Lakonan

Bukan mudah untuk menjadi seorang pelakon profe.sional, namun kerana minat dan sayang dalam lakonan ia boleh dilakukan dengan sepenuh jiwa. Begitulah yang dilalui Dayana, aktres ini tidak merungut apabila perlu berlakon ja.tuh dalam long.kang.

Foto – Instagram @dayanaroza

“Longkan.g tu bu.suk ga.is tapi kalau dah nama pelakon, dalam skrip tulis jatuh longk.ang kau redha je lah. Tiada run.gu.tan sebab saya (emoji hati) kerja saya. Bila lagi nak rasa lep.ak dalam long.kang yang har.um semer.bak kan.

Hebat lakonan pa saya @iqbxxlz , lepas ni kalau dia dapat tawaran berlakon jenuh lah nak kena cari pa lain” tulisnya

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dayana Roza (@dayanaroza)

.

Peminat Ka.gum Dengan Dedikasi Dan Doakan Yang Terbaik, Tapi ade juga sampai jadi bualan netizen

Melihat muat naik pelakon tersebut membuatkan peminatnya memberi kata-kata semangat dan komen yang po.sitif terhadap dedikasi Dayana dalam kerja yang dilakukan.

Foto – Instagram @dayanaroza

“Hebat, mencabar juga ya duduk dalam longkang tu”

“Adeh hai ke.sian, sabar je lah.. Harap D okay tak ce.dera”

“Hebat D…. Semoga nama D melo.njak naik seperti artis lain yang berjaya..” komen peminat

Bukan senang nak jadi pelakon, tabiklah Dayana. Tak sabar nak tunggu Suci Dalam Debu arahan Dato’ Jurey Latiff Rosli ditayangkan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dayana Roza (@dayanaroza)

Sumber: Muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*