Hiburan

Gara2 Pakai Pakaian Tidak Senon0h Sharifah Jdi Bualan. Sekali Reaksi Lucu Sharifah Sakinah Ini Memang ‘Wi

Tular di media sosial milik pelakon jelita Sharifah Sakinah di mana selebriti ini memuatnaik gambar menampakkan bahu dan dada di akaun Instagram nya.

Warganet Komen ‘Ci.put’ Jelaskan Itu Nama Panggilan

Foto sek.si Sharifah Sakinah mendapat pelbagai res.pon dan komen dari warganet dan dalam banyak-banyak komen warganet, komen pemilik akaun Instagram yang dikenali sebagai @pokcumok mendapat perhatian ramai termasuklah pelakon ini.

Foto – Instagram @sharifah_sakinah

“Ciput” komen @pokcumok

Melihat komen dari pengguna media sosial tersebut, pelakon jelita ini memberi komen balas kepada individu tersebut.

“@pokcumok a ah macam kau punya” balas Sharifah Sakinah

Mendapat komen pedas dari selebriti tersebut, pemilik Instagram @pokcumok ini tampil memberi penjelasan maksud ‘ciput’ yang dikatakannya hanyalah nama panggilan terhadap pelakon tersebut dan bukan seperti yang difikirkan orang ramai.

“Saya panggil nama panggilan dia kak ci.put lah.. Kak kina kan comel jadi ciput tu cuma nama panggilan je.. Saya bukan meng.hukum benda lain pun.. Jangan fikir ja.hat guyss.. Maaf kak @syarifah_sakinah kalau komen saya boleh mendatangkan fit.nah kat akak” komennya

Netizen Beri Pelbagai Respon

Penampilan pelakon cantik menerusi gambar yang dimuatnaik di akaun Instagram nya ini, mendapat pelbagai reaksi dan respon orang ramai di media sosial.

Foto – Instagram @sharifah_sakinah

“Tengah tengok post mang.sa-mang.sa banjir tetiba tengok post ni pula.. Adoi.. Maaf saya unfollow”

“Ni salah satu pun,ca musibah bala kat negara kita.. Kalau hang Islam buat cara Islam.. Kalau bala turun turun bukan kena kat hang sorang.. Tem.pias kena satu negara”

“Beringatlah dunia dah hujung-hujung ni… Usia pun dah menin.gkat.. Nak tayang-tayang dapat apa sis.. Semoga kita semua diberikan hidayah untuk berubah ke arah yang lebih baik termasuk saya.. Amin..”

“Kak mengucap banyak kak.. Kita ni dah betul-betul akhir zaman dah ni.. Banyakkan buat amal.. Agar kita esok kat sana diterima amalan kita kak”

“Subhanallah.. Apa lah yang dike..jarkan sangat dunia ni.. Dok tayang aurat.. Cuba bayangkan kejap lagi mati.. Apa akibatnya.. Subhanallah.. Makin ramai umat Islam sesat!!!!” komen mereka

Apa pandangan anda?

Sumber: Muraimy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *