Home Kehidupan “Ganas Gila Bunga Api Semalam”- Bunga Api Jutawan Tarik Perhatian

“Ganas Gila Bunga Api Semalam”- Bunga Api Jutawan Tarik Perhatian

0

Bunga api ialah sejenis peralatan yang dibina menggunakan bahan letupan lemah yang bertujuan sebagai estetik dan hiburan. Pameran bunga api ialah pertunjukkan yang menggunakan peralatan tersebut untuk menimbulkan kesan bunga api tersebut. Bunga api sering dimainkan ketika perayaan-perayaan besar di negara kita.

Baru sahaja semalam tular satu video klip di Tiktok milik @aurasei156 dimana bunga api milik jiran menjadi bualan para netizen. MelaluiĀ captionĀ pemilik akaun itu sendiri “Ganas gila bunga api ni semalam. Uols pernah tengok tak jenis yang ni? Ternyata jiran saya ni jutawan. banyak2 bunga api, dialah champion.”.

bungaapi1

Lihat video klip di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rose Biru (@rosebirumedia)

Dapat dilihat bahawa Bunga Api tersebut bukan kebiasaan Bunga Api yang selalu dilihat. Rata-rata komen menyatakan bahawa bunga api tersebut kebiasaannya hanya digunakan oleh orang-orang kaya sahaja.

Lihat juga apa kata warganet :

@Jimmarvel86 : Bunyi macam tentera jepun mengebom pearl harbour dah

@Shaharry : nmpk cm kjap je… tp tu dia pnya mercun 300 das… dh pernah main ms rye

@Satinah Beauty Shop : Raya thun lps spupu bli bunga api mcm ni rm500 puas hati tgk

@seorangkaklang : hasil menabung setahun tu nk beli bunga api

@fahmi : malam tahun baru best..depa main dari pkul 12 Smpai pkul 2..semua bunga api mhal2 tahun ni

Meriah betul ye perayaan Tahun Baru Cina Kalini. Macam-macam jenis Bunga Api dapat kita tengok. Belum lagi termasuk persembahan Tarian Cina dan makanan-makanan yang terdapat di pagi hari.

PERHATIAN: Pihak Rose Biru Media tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Rose Biru Media juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Tiktok @auraseri156 dan Instagram

 

Previous article“Proud To Be Malaysian”- Adik Melayu Tolong Uncle Cina Tukar Tayar Kereta
Next articlePelanggan Merungut Ayam Satu Ekor Mahal, Skali Disekolahkan Dgn Pemuda Ini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here