“Dar4h Dekat B1bir I Tahu You Tah4n S4kit,” – Bola Boling Hemp4p Muka, Jinggo Puji Semangat Sheila Rusli

Penerbit dah pengarah, Jinggo menceritakan detik cemas saat isterinya yang juga pelakon, Sheila Rusli terlibat dalam kemal4ngan selepas dihempap bola boling sewaktu sesi pengambaran drama, Ratu Ten Pin musim ke-2.

Menurut Jinggo atau nama sebenarnya Azman Yahya, ketika dia menyaksikan kejadian tersebut, hatinya berasa amat risau saat melihat isterinya terbaring selepas dih3mpap bola seberat hampir enam kilogram itu.

“Hanya Allah je tahu bertapa sedihnya i bila tengok bola 13lb jatuh kat muka you,” tulisnya.

Perkhabaran tersebut dikongsiakan sendiri oleh bapa kepada dua orang cahaya mata itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Video berdurasi hampir satu minit itu memaparkan Sheila yang sedang memegang bola boling terjatuh daripada kerusi roda sewaktu menuju ke pelantar.


Ketika kejadian tersebut, para pelakon yang terlibat dengan drama Ratu Ten Pin musim ke-2 difahamkan sedang menjalani latihan boling berkerusi roda.

Jinggo turut menambah, isterinya itu juga turut mengal4mi kec3deraan sehingga menyebabkan pend4rahan di bahagian bib1rnya.

Katanya lagi, dia turut berasa kagum dengan kekuatan dan semangat yang ditunjukkan oleh Sheila selepas kejadian tersebut.

“Dar4h dekat bibir you I tahu you tah4n s4aki tapi masa ni you bukan @sheilarusly_jspictures tapi you Mem Maria.

“Mem Maria is UNSTOPPABLE. Speedy recovery. babe,” kongsinya lagi.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen turut terkejut selain turut berharap agar Sheila segara diberikan kesembuhan.

“Allahuakbar Tok Sidang. S4kit sangat tu.

“Allah Kak Sheila. Semoga cepat sembuh

“Allahuakbar, respek dia punya semangat.

“Aku tengok pun berair mata. Keep it up guys. Your top fans here,” antara komen-komen netizen di laman Instagram.

Sehingga kini, video berkenaan telah pun meraih lebih 70,000 jumlah tontonan.

Ratu Ten Pin musim ke-2 merupakan kesinambungan daripada musim pertama yang nenampilkan barisan pelakon seperti Elisya Sandha, Nazim Othman dan Syaidatul Afifah.

Sumber: Instagram Jinggo via MH

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*