Home Viral “Dahla Tak Handsome, Muka Macam Ga*Boy…” – 2 Jurujual Kereta Jenama Terkena...

“Dahla Tak Handsome, Muka Macam Ga*Boy…” – 2 Jurujual Kereta Jenama Terkena Kantoi Hina Pekerja

69
0

Sebagai pekerja, memelihara tata krama dan etiket adalah krusial, terutama saat berkomunikasi melalui siaran langsung di media sosial.

Perilaku ini tidak hanya mencerminkan diri kita, tetapi juga reputasi majikan. Namun, terkadang, beberapa individu tidak menyadari pentingnya etiket dan bertindak dengan tidak pantas.

Baru-baru ini, tersebar sebuah unggahan di platform X yang menunjukkan dua saleswoman dari sebuah merek kendaraan ternama, bergosip dan melakukan body shaming terhadap mantan rekan kerja mereka.

Dalam siaran langsung di TikTok, mereka mengeluarkan kata-kata yang tidak pantas, merendahkan, dan mengkritik penampilan fisik lelaki tersebut.

“Dia exam tak lulus, eksen ni datang kerja, baju dahlah warna lain. Patutnya pakai baju putih, seluar hitam. (Datang) macam kerja bank, eksen…”

“Belajar setakat SPM, berlagak. Geram aku! Aku pun SPM jugak la siak! So hilang sabar dan dia pun berhenti kerja. Tapi baguslah, sebab aku tak suka dia. Dia eksen…”

“Dia ingat dia handsome sangat ke? Sudahlah tak handsome, muka macam gayboy. Putih melepak, ei.. aku lempang…”

“Kitorang perlukan lelaki yang segak, handsome dan tak sombong…”

Lihat klip video di bawah:

Sumber: X

PERHATIAN: Pihak Sinetron Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Sinetron Malaya juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.
Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Previous article“Tiada Unsur Judi” – Aisar Khaled Jelaskan Bagi Nikita Mirzani 10 Juta Rupiah
Next articlePemuda Mahu Keadilan Dipecat Sebab MC Tak Maklumkan Bos… Beri Alasan Pekerja Baru, Tidak Simpan Nombor Telefon Sesiapa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here