“Dah Boleh Kerja Dgn Akuarium Negara..”- Keluarga Maembong Kongsi Video Renang, Ramai Nk Tengok Emma Jd Duyung

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh Beby Maembong berkenaan kisah beliau yang begitu gemar dalam aksi renang seperti duyung tersebut menjadi bualan ramai apabila adik beliau yang merupakan selebriti tanah air iaitu Chacha Maembong yang turut serta berenang menggunakan gaya ala ala duyung. Pelbagai pujian dilontarkan kepada mereka kerana mempunyai satu kelebihan yang tidak ada pada semua orang.

Difahamkan, Beby Maembong yang memang diketahui ramai tentang soal peribadi beliau yang amat gemar dengan aksi renang sehinggakan dapat membuat persembahan baru baru ini sebagai duyung untuk menghiburkan pelancong dan orang ramai. Dengan kedalaman yang begitu menakjubkan itu, beliau dapat bertenang dan berenang dengan postur badan yang begitu cantik sekali seolah olah seperti atlet renang negara. Kini beliau berkongsikan detik tersebut bersama adik kesayang beliau iaitu Chacha Maembong yang turut serta berenang dengan kedalaman yang begitu dasyat dan berpakaian seperti duyung. Aksi adik beradik itu membuatkan ramai terpegun dan terhibur dengan aksi yang mereka kongsikan kepada semua.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Pelbagai komen diberikan seperti :

@_athirahsyafika:waaa chacha dah pandai berenang

@Deknaashaary94:best nye pandai berenang..kalau aku berenang mcm katak pon xjalan2 kedalam adalah

@chocolate cake:mcm mn laa boleh thn nafas lama2 gitu? aku mndi kolam kanak2 pon boleh lemas

@Farah Dashiki:saya tau mereka pandai..tapi saya tetap bimbang..huhu phobia la dgn air

@akakmanja:boleh mnta kje kat aquarium negara jd mermaid

@Nisak Ghaffar:Wow mcm mane lah dia boleh tahan nafasa lama, almost 1 min, mayb sbb dah biase practice dr dulu kut ni

@miszgeboo:aku hat kaki bbs bgerak pn rs lemas..ni berikat ketat dlm kostum xtau la gelupur cne

@Farah Arissa:Kadang2 pelik mcm mana orang lain berenang boleh tenggelam boleh timbul. Aku masuk kolam terus sampai ke dasar

@Eka Rabiey:aku cuba tahan nafas spnjg video ni tp baru separuh video dah biru muka aku

@buragas1992:kalau aku la 10 saat je normal lepas tu terus lupa mana kaki mana tangan panik punya pasal..hm

@Apple_Me:Weyyy depa ni campak kat laut pun kompom xmati…aq kalo terjun x muncul dah straigh teruih ke rahmatullah dh

Para peminat keluarga Maembong ini sudah mengetahui dengan lebih jelas tenntang keluarga tersebut berkenaan boleh berenang walaupun dengan kedalaman yang luar biasa namun mereka risau akan ketahanan dan keupayaan mereka untuk terus berada dalam kedalaman tersebut. Namun itu tidak menjadi sebarang hal kerana merka dilatih dengan jurulatih yang profesional untuk mendapat ilmu renang tersebut. Ramai peminat juga menginginkan pelakon yang kini hangat diperkatakan iaitu Emma Maembong untuk turut serta berenang bersama adik beradik tersebut.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram..

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*