Hiburan

“Cantik Tak, Hello, Knp Malu..” – Vida Usik Manja Tp Reaksi Iqbal Mmg Buat Ramai Trsenyum.

Menerusi satu klip durasi pendek yang mencuri perhatian ramai apabila Dato Seri Vida mengajukan soalan pada Iqbal. Ternyata reaksi Iqbal mencuri perhatian netizen.

Netizen Dah Muak Dengan Drama – ‘Sudah La Move On Ja Okay”. Kemelut yang melibatkan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida dengan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli masih belum menemui jalan penyelesaian.

“Cantik Tak, Hello, Cantik Tak..” – DSV

Video dibawah:

 

Terbaru, Vida, 49, menerusi Instagram (IG) miliknya mengakui pernah melakukan kekerasan sewaktu Iqbal bekerja dalam syarikat miliknya. Kata pemilik nama Hasmiza Othman, dia pernah membaling selipar pada usahawan berumur 27 tahun itu sekaligus menafikan dia seorang wanita yang lembut.

Iqbal ikhlas menerima saya seadanya.. terima anak saya, Cik B dan Kacak. Dia telan semua perangai saya. Saya bukan orang yang lembut tapi dia terima saya. Kalau tak kena (ada isu) saya marah. Saya baling selipar. Tapi di saat dia dihina.. mana saya? Saya tak hilang tapi saya banyak berdoa.

Entri DSV:

Netizen dah muak

Perkongsian video itu telah dipenuhi dengan komen-komen warganet yang sudah ‘naik menyampah’ dengan drama yang tiada penghujung.

Ada juga segelintir yang menganggap pelantun lagu I Am Me telah mempermainkan hati dan perasaan bekas pembantunya itu. Namun, masih ada dalam kalangan netizen yang mendoakan agar urusan perkahwinan Vida dan Iqbal dipermudahkan Allah.

Terdahulu, hubungan Vida dan Iqbal menjadi perhatian ramai apabila dikatakan bakal berkahwin pada Disember ini. Namun, situasi menjadi tegang selepas Cik B berkeras tidak merestui.

Lagi komen komen daripada netizen yang menyatakan ‘muak’ dengan kisah Vida & Iqbal:

“Sedih tp mcm tak sedih pun. Cte vida ni buat malu Mak Jan2 sedunia jer. Kemaruk btl….sama naik jantan tino nya. Gedik mggelenyar. Dara sunti baru dpt gewe pun tak mcm ni…”

“Nak kawin kawin.tak nak kawin sudah.???satu malaysia heboh.pening kepala.hari hari tenggok benda sama je..susah sangat ke nak kawin.??sampai satu malaysia ni kecoh??.macam darma hindustas la.cinta terlarang olih orng tua…”

“Menyemak plus muak kesah cinta mcm baru nak up. Mcm mcm nak cerita n share. Kan baik senyap senyap terus gi nikah aja dulu baru cerita bila benda dah jadi . Ni fb bukan untuk drama meroyan hari hari cerita tu tu juga nikah nya jadi ke tak belum tahu pun..”

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: OB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *