Uncategorized

“Apa Kej4m Sangat Pada Yang Vaccin4ted , Ingat Depa Tak S4kit Ke?”- Rita Rudaini

Rita Rudaini menerusi Instastorynya hari ini berkongsi tangkap layar komen seorang netizen dipercayai seorang yang menggalakkan supaya anak murid memu.lau.kan rakan sekelas yang masih belum divak.sin.

Kredit foto: IG

“Eje.k sekali biar dia malu. Terangkan ini bukan diskriminasi. Pilihan dia tak nak vak.sin, jadi kita ada hak nak kec.am dia.

“Kalau ditimpa mu.sib.ah di luar, pastikan dah vak.sin baru kita terima. Kalau tak, jangan terima apa-apa bantuan. Baru selaras dengan ajaran agama,” komen netizen berkenaan.

Ekoran itu, pelakon berkenaan menganggap komen tersebut sebagai ajaran se.sat.

“Memang ter.hitam dan ter.sesat.”

Kredit foto: IG

Dalam masa sama, dia turut menyuarakan rasa simpati terhadap golongan yang sudah menerima dos lengkap vak.sin, namun sistem MySejahtera mengubah statusnya menjadi ‘Not Va.ccin.ated’.

Bagaimanapun, reaksinya kelihatan seolah-olah satu sin.di.ran.

“Apa kej.am sangat ni? Kesian kat yang sudah divaksin. Ingat mereka tak sakit ke tahan bahu, lepas tu de.mam. Ada yang dapat kesan sampingan.

“Apa ni? Tak adil tau untuk mereka. Sudahnya jadi Not Vac.cina.ted,” tulisnya.

Kredit foto: IG

Malah, dia juga mempersoalkan tarikh luput vaksin yang diterima.

Kredit foto: IG

Macam roti, katanya.

Sumber: CARI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *