Tak Sempat Tengok Anak Nikah, Lelaki Ini Minta Gambar Ayah Diedit Dalam Foto Kahwin Adik

Menjadi impian semua pengantin agar dapat meraikan hari bahagia dengan ibu bapa dan ahli keluarga yang lain. Namun, siapa lah kita nak melawan ketentuan Ilahi apabila ayah atau ibu yang disayangi pergi terlebih dahulu sebelum sempat melihat anak-anaknya mendirikan rumah tangga.

Baru-baru ini, viral di Twitter tentang seorang lelaki yang request untuk wajah ayahnya diedit dalam gambar kahwin adiknya sebab bapa mereka dah m.eninggal d.unia beberapa hari sebelum majlis perkahwinan itu berlangsung.

Gambar tersebut telah dimuat naik oleh @pantungalimar atau juga dikenali sebagai Gal iaitu individu yang telah menyunting gambar keluarga tersebut.

Lelaki tersebut telah menghantar DM kepada Gal dan pada mulanya dia meminta Gal untuk menukar wajahnya yang berada di sebelah pengantin dengan wajah ayahnya.

Namun, Gal telah menambah wajah ayah lelaki tersebut di sebelahnya supaya gambar keluarga mereka lengkap pada hari bahagia adiknya.

Setakat ini, Tweet tersebut telah meraih sebanyak lebih 25 ribu Retweets daripada netizen (ketika artikel ini ditulis).

Rata-rata netizen juga berkongsikan perasaan sebak mereka apabila melihat gambar tersebut sebab ramai yang kata gambar tu nampak realistik. Min pun tengah tahan air mata ni.

The most beautiful family picture

Terharu banget 

Ada juga netizen lain yang mahu gambar mereka disunting dengan wajah ibu dan bapa yang telah pergi untuk mengubat kerinduan.

Tiba-tiba mata ni masuk habuk pulak. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

 

Sumber : Lobakmerah

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*