Isteri Suka Cucu.k Jarum Peniti Dalam Kereta, Ramai Pula Dapat ‘Relate’!

Perempuan bertudung memang ada satu t4biat yang biasa dilaku.kan mereka iaitu selalu kehilangan jarum peniti atau pin tudung. Walaupun dah beli dalam jumlah yang banyak tetapi ianya mesti hilang atau berkurangan tanpa sebab. Dan kadang kala mereka akan menjumpainya semula di tempat-tempat yang tidak di$angka seperti di dalam kereta.

Macam yang dik0ngsikan oleh lelaki ini mengenai peranga! isterinya yang suka meletakk4n jarum peniti merata di dalam kereta. Biasanya semasa membetulkan tudung di dalam kereta, mesti perempuan akan mencu.cuk jarum peniti di kerusi kereta untuk sementara kan. Tapi ada juga yang kadang-kadang lupa nak mengambilnya semula.

Menerusi video yang telah menerima satu juta tontonan ini, lelaki ini berk0ngsikan tentang perangai isterinya ini yang membuatkan ramai wanita turut memahami $ituasi ini. Semasa isterinya sedang membetulkan tudung, wanita itu mencucuk sebentar jarum peniti itu pada kerusi.

Si suami yang melihatnya hanya mampu memb3bel dan bersel0roh pasti ada lebih dari satu jarum peniti yang akan ditemu! di dalam kereta. Wanita itu yang sedang membetulkan tudung segera mengambilnya dan mengatakan dia hanya ‘tumpang’ untuk sekejap sahaja. Gelag4t wanita itu turut membuatkn wanita lain berk0ngsikan pengalaman yang sama.

“Kalau nak tahu semua tempat lah, kat katil lah, dekat sofa lah lepas tu tak ambil-ambil biar.”

“Kat kereta bapak aku penuh. Kalau bapak aku kemas kereta dia faham dah mesti banyak peniti.”

“Bukan setakat dekat seat je. Kat atas tu pun berderet haaa.”

Ada juga netizen yang memberitahu mereka juga selalu ditegu.r oleh suami tentang peranga! ini. Lagi-lagi untuk mereka yang mempunyai anak kecil, pastinya risau ia boleh membahayakan mereka tanpa di$edari. Seeloknya, kalau boleh jangan tinggalkan di merata-rata tempat ya!

sumber : HCM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*