(Video) Masih Tersenyum, Tindakan Nissa Isteri Syahmi Cuci Munt4h Asif Raih Pujian

Benarlah, reaksi seseorang terhadap ujian akan mengangkat mart4batnya. Itulah yang dapat kita lihat daripada tindakan Anissa Faizul, isteri kepada Syahmi Sazli yang tidak kek0k membersihkan munt4h adik iparnya di dalam kereta.

Dalam perkongsian video Syahmi di Facebooknya baru-baru ini, kelihatan wanita itu dengan tenang membersihkan munt4h Asif di atas kusyen kereta.

Menggunakan plastik sebagai sarung tangan, wanita itu mengelap munt4h dengan tisu dan meny1ramnya menggunakan sedikit air sementara Asif menunggu di luar.

Hahahaha Asif Asif.. Nak apa-apa tak pernah nak 0yak (bagitahu). Haritu pernah ber4k dalam kereta Mi. Ni munt4h pulak. Nak marah pun tak jadi lepas tengok muko lawak dia.

Video tersebut telah mendapat lebih 10 ribu tanda suka dan lebih 500 komen di mana rata-rata warganet memuji t1ndakan Nissa.

K4gum, sebab tu pasangan ni murah rezeki

Muka selamba je cuci, Cantik, hati pun baik

Tak tutup hidung dan mulut pun, memang tab1k lah

 

Tonton videonya:

Rata-rata komen wrganet memuji tindakan Nissa yang tak kekok buat semua tu.

Nissa ni hebat, moga murah rezeki..

Tahniah Mie, binimu kemah..

Lucu Asif ni.. nok maroh xjadi..

Sumber: Syahmi Sazli, Siakap Keli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*